اندروید 14 از ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می کند؟


اندروید 14 از ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می کند؟

امروز در سایت ir2file  می خواهیم درباره اندروید 14 از ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می کند؟ به شما مطلبی را ارائه کنیم.

صاحب اندروید یعنی گوگل چندسالی است دارد در هر نسخه جدید اندروید امکانات جالبی را به اندروید اضافه می کنند تا بتواننند در مقابل آی او اس حرفی برای گفتن داشته باشند.در جدیدترین ویژ"ی اندروید گوگل در اندروید 14 می خواهد ارتباط ماهواره ای را نیز فعال کند تا بتوانید از اینترنت ماهواره ای به راحتی استفاده کنید.

اسپیس ایکس یکی از شرکت هایی که قرار است اینترنت ماهواره ای را به تمام دنیا ارائه کند این پشتیبانی را انجام می دهد و طبق گفته هایی که بین گوگل و اسپیس ایکس بوده است قرار است شرکت اسپیس ایکس که در مالکیت ایلان ماسک است بتواند اینترنت ماهواره ای را برای گوشی های با اندروید 14 فعال کند.

البته اسپیس ایکس به تنهایی در این پروژه شرکت نکرده است و به همراه تی موبایل قرار است این پروژه بزرگ و عظیم و البته خفن را در اندروید 14 فعالی کنند و شاهد اینترنت ماهواره ای در اندروید 14 باشیم و یک ویژگی خیلی خفن را بتوان با استفاده از اندروید 14 بتوان تجربه کرد و لذت برد.

اما ممکن است به فکر آن باشید که آیا گوشی های ما می توانند اینترنت ماهواره ای را نیز دریافت کند؟باید این خبر خوب را به شما بدهم که گوشی های موبایل کنونی نیز قابل دریافت خواهد بود زیرا از یک باند فرکانسی یکسان استفاده خواهند کرد.

 

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 71

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق این سایت متعلق به علی نظری می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما